De Mi Match Zoektool: supersnel en zeer gericht kandidaten vinden

6 Maanden lang hebben we aan onze zoektool gewerkt. Eén voor één hebben we alle profielen van medewerkers binnen marktonderzoek, data analytics en aanverwante rollen bestudeerd en opgenomen in onze zoektool. Met deze zoektool kunnen we kandidaten zeer gericht en eenvoudig filteren op basis van jouw wensen.  Alle informatie is van maart – augustus 2020 ingevoerd en wordt periodiek ververst. Als primaire bron is LinkedIn gebruikt plus de bedrijfswebsites van marktonderzoeksbureaus. Eén voor één hebben we alle profielen van medewerkers binnen marktonderzoek, data analytics en aanverwante rollen bestudeerd en in de tool opgenomen. Met deze zoektool kunnen we kandidaten zeer gericht en eenvoudig filteren op basis van jouw wensen. Dit biedt direct inzicht in het potentieel van jouw specifieke zoekopdracht en ons enorme efficiëntie om deze zoekopdrachten gericht te vervullen. Alle mensen die binnen Marketing Intelligence werken zitten in deze tool opgeslagen: ruim 4.600 in totaal. Zo weet jij bij elke vraag dat we geen interessante kandidaten missen. De kenmerken die in onze tool beschikbaar zijn: * Functietitels binnen dit systeem zijn: accountmanagement / sales, allround onderzoek, concept development / innovation, consultant, data analist, data science, finance, HR, IT, kwali, kwali ondersteuning, kwanti, kwanti ondersteuning, legal, MarCom, Mystery Shopping, Neuro onderzoek, ondersteuning secretarieel, operations / projectmanagement, optimalisatie interne processen, productontwikkeling, software / web development, trainer / coach, UX / CX.

Ontvang de belangrijkste inzichten over de MI Markt

De volledige rapportage met inzichten over de arbeidsmarkt voor Marketing Intelligence kun je via onderstaande link gratis downloaden. De rapportage biedt inzichten als: wat is het verschil tussen bureau- en bedrijfsrollen, hoe is het personeelsbestand van verschillende type marktonderzoeksbureaus opgebouwd, op welke kenmerken verschillen de profielen voor marktonderzoek en data analytics, wat is het aandeel vrouwen in leidinggevende posities, etc.